REKLAMACE

Pokud je s vaší objednávkou něco v nepořádku, dejte nám prosím vědět prostřednictvím e-mailu nebo nás můžete kontaktovat na našich sociálních sítích.

Před reklamací jakéhokoli produktu nás nejprve kontaktujte.

Náklady na dopravu za reklamování zboží nepokrýváme. Doporučujeme také využít přepravní službu s možností sledování zásilky nebo si zakoupit pojištění dopravy.

UPOZORNĚNÍ: Naše reklamace se nevztahují na produkty objednané v nesprávné velikosti. Z tohoto důvodu vám nebudeme moci vrátit peníze za objednávku produktů v nesprávné velikosti.

Jakékoli reklamace chybně vytištěných/poškozených/vadných položek musí být podány do 30 dnů od obdržení produktu.

U ztracených zásilek musí být všechny reklamace podány nejpozději do 4 týdnů po předpokládaném datu doručení.

Zpáteční adresa je uvedena na dodacím listu, který obdržíte s objednávkou. Jakmile obdržíme vrácenou zásilku, zašleme vám upozornění emailem.

Špatná doručovací adresa – pokud uvedete špatnou nebo necelou adresu, na kterou kurýr nebo pošta nebude moci doručit objednávku, bude zásilka vrácena zpět do našeho skladu.

Nepřevzaté zásilky – zásilky, které se nepřevezmou na poště nebo od kurýra, se vrátí do našeho skladu. Náklady na opětovné odeslání nepokrýváme, musí být uhrazené vámi. Nepřevzaté zásilky vrácené na sklad jsou po 4 týdnech věnovány na charitu.

Upozornění pro spotřebitele v rámci EU: Podle čl. 16 písm. c) ae) směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU ze dne 25. října 2011 o právech spotřebitelů nelze právo na odstoupení od smlouvy aplikovat na:

1. zboží, které je vyrobeno podle specifikací spotřebitele nebo je jednoznačně personalizováno (POD print-on-demand zboží);
2. uzavřené zboží, které bylo po dodání otevřeno, a proto není vhodné k vrácení z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů – v tomto případě si vyhrazujeme právo odmítnout vrácení dle vlastního uvážení.

Pro více informací o vracení si prosím přečtěte naše často kladené dotazy.

VRÁCENÍ PENĚZ:

Jakmile bude vaše vrácené zboží přijato a zkontrolováno, zašleme vám e-mail s oznámením, že jsme obdrželi vaše vrácené produkty. Budeme vás také informovat o schválení nebo zamítnutí vaší refundace. Pokud budete refundace schválena, zpracujeme vrácení vašich peněz. Vrácená částka bude automaticky připsána na váš bankovní účet nebo PayPal účet. V případě platby debetní/kreditní kartou trvá vrácení peněz 3-5 pracovních dní. V případě platby PayPalem bývá vetšinou vrácení peněz okamžité.

ZPOŽDĚNÁ NEBO CHYBĚJÍCÍ REFUNDACE:

Pokud jste neobdrželi refundaci, kontaktujte nejprve svou banku. Před přijetím refundace často trvá určitá doba ke zpracování. Pokud jste toto vše provedli a stále vám nebyly vráceny peníze, kontaktujte nás na info@fcknzs.cz.

Google_payApple_payVisaMastercardPaypal

© FCK NZS 2024. All Rights Reserved.

0
    0
    Košík
    Váš košík je prázdnýVrátit se do obchodu